אליקים רובינשטיין ימונה ליו"ר זמני לוועדה למינוי בכירים

איתי גדסי 1 Comment on אליקים רובינשטיין ימונה ליו"ר זמני לוועדה למינוי בכירים

סוף לסאגה: השופט בדימוס אליקים רובינשטיין ימונה מונה זמנית ליו"ר הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה, לצורך אישור מינויו של האלוף הרצי הלוי לרמטכ"ל

צילום: יונתן סינדל / Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סאגת הוועדה למינוי בכירים: שופט בית המשפט העליון בדימוס, אליקים רובינשטיין ימונה זמנית ליו"ר הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה, לצורך אישור מינויו של האלוף הרצי הלוי לרמטכ"ל הצבא. זאת לאחר פסילת מינויו של מני מזוז ליו"ר קבוע לוועדה ע"י הבג"ץ בשל מינויו בממשלת מעבר.

יצויין, כי בית המשפט לא פסל את מינויו של מזוז פרסונלית אלא את מינוי יו"ר קבוע לוועדה ע"י ממשלת מעבר. מזוז מצידו לא הסכים עם הפסיקה ובחר שלא לכהן כיו"ר זמני.

שרת הפנים, איילת שקד כתבה: "אם לפיד וגדעון סער היו מקשיבים לי מלכתחילה, הפארסה של מינוי מזוז הייתה נחסכת. מאחלת בהצלחה לשופט אליקים רובינשטיין שיכהן באופן זמני כיו"ר הועדה למינוי בכירים לצורך אישור הרמטכ"ל".

שר הביטחון, בני גנץ הגיב: "מברך על הסכמתו של שופט העליון בדימוס אליקים רובינשטיין לעמוד בראש הוועדה שתדון במינוי הרמטכ״ל. מדובר במשימה שיש לה חשיבות ביטחונית ולאומית ואני בטוח שכבוד השופט רובינשטיין יוביל את התהליך באופן הראוי".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    במשך 6 שנותיי בתיכון התפללנו איתו ועם זבולון אורלב באותו בית כנסת בגבעת מרדכי (כשעשינו שבת בפנימיה). היינו בטוחות שהם אחים 🙂